Sukkahousut kirraa

Täällä voit julkaista omia runoja rekisreröityneenä, rekisteröitymättömänä, nimimerkillä tai ilman.

Valvoja: Webmaster

alfafemale

Sukkahousut kirraa

ViestiKirjoittaja alfafemale » Pe Helmi 23, 2007 18:03

Sukkahousut kirraa.
Suoristanko ne tässä,
kaikkien nähden?
Samapa tuo.
Sinulle vain
halusin
näyttää
selluliittini ja sen.

äiskä

vaude!

ViestiKirjoittaja äiskä » La Helmi 24, 2007 9:29

Tervetuloo meiän runoilijoiden joukkoon! Sulla on oma tyyli, varmaanki johtuen sun persoonastas! Ite kun luen runoja, aattelen näin ja luulisin oppivani tuntemaan kirjoittajaa jollaki tavalla. Me "taiteilijatha" ollaan herkkii tyyppejä ja osataan lukee rivien välistäki! Annaha tulla, luen mielelläni ja uskon, että kirjoitat omasta elämästäs???

Merge

ViestiKirjoittaja Merge » La Helmi 24, 2007 9:35

Tähän voisi jatkaa vaikka jollakin vetoketjurunolla, mutta nyt vähän veto pois.... :x

alfafemale

ViestiKirjoittaja alfafemale » Ma Helmi 26, 2007 14:30

Hei vaan Äiskä
En oikeastaan kirjoita omasta elämästäni, ehkä enemmän elämänkokemuksesta. Onhan sitä tullut nähtyä jo kaikenlaista, ja vedetty muutakin kuin Rapalaa. Tykkään myös lukea, ihan kaikenlaista, paitsi en missään tapauksessa rakkausromaaneja. Myöskään rakkaus ei ole minulle runon aiheena mieluinen, siis tarkoitan sellainen siirappirakkaus, ehkä enemmän semmoinen raadollisempi ja paljas on minun juttu. Rakastan suuresti miestäni ja hän on todella elämäni "se"mies, silti on kiva kirjoittaa tavallaan vähän jonkun muun naisen elämästä, jos ymmärrät.

äiskä

ViestiKirjoittaja äiskä » Ma Helmi 26, 2007 16:21

Kyllähän se äiskä naisena tieteski ymmärtää! Mä vaan kirjottelen tätä elämäntarinaani, tunteita ja kokemuksia ja semmoista läheistä. Mutta mähän oo mää, semmonen herkkä ja empaattinen (liikaaki, sen oon saanu tuntee nahoissani liianki usein). Ja sä oot just semmonen "ronski", ku oot ja ihailen sitä, siis osata olla oma ittesä! Kaikkee hyvää sulle ja sille rakkaalle miehelles! äiskä

Palaa sivulle “Raahenetin runopalsta”