ainut raitisko?

Täällä voit kirjoittaa kaikista varttuneiden elämään liittyvistä asioista.

Valvoja: Webmaster

ju

ainut raitisko?

ViestiKirjoittaja ju » Su Helmi 05, 2006 9:07

olenko täällä ainut raitis mieheni kanssa..?
kaikki jotka juo pitää meitä
raittiita joko uskonlahkolaisina tai muuten vaan uskonnollisina.. :(
missään ei voi tutustua samanlaisiin ihmisiin ja kaikki vaan mollaa kun et juo!aika ihme tää suomikin kun missään ei mainita meille raittiille mitään tapaamispaikkaa.Ja jos joitakin raittiita on niin ne ovat meitä paljon vanhempia.Olen itse kohta 20 ja mieheni 25.
eli ei meitä nuoria ole liikaa jotka eivät juo!
olisi tosi kiva tutustua semmoiseen ihmiseen jonka kanssa voi viettää muutenki aikaa kun baarissa ja pullo kainalossa :x
laittakaa ihmiset kommenttia!

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Su Helmi 05, 2006 9:26

Itse otan 5-10 kertaa vuodessa, vaimo kerran kaksi. Ja yleensä ihan passelikunnossa menee vielä nukkumaan, ettei aamulla jyskytä. Tärkeintä on ettei anna lapsilleen huonoa kuvaa, eikä synny mitään pelko tai vaaratilanteita. Passeli tissuttelu ei haittaa mitään, mutta kun mennään tuohon ison maailman malliin, että viikonloppuisin on piiritystilanteita ja pommiuhkauksia ja niissä vielä perheitä mukana, niin kyllä menee yli tuommonen. Itse olen mallini juomiseen oppinut vanhemmilta ja hyvin menee. Voi ilman viinaa pitää enemmän hauskaa! Eipä oo aamulla morkkista!

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Su Helmi 05, 2006 10:42

Täälläkin yksi pariskunta (23 & 24v), joka ei näe ryyppäämisessä mitään järkeä. Emme todellakaan ole uskovaisia tms. mutta se ei vain kiinnosta. Tuttuja ei ole mitenkään liikaa Raahessa ja ajanviettopaikkoja (esim. kahvilat tai ruokapaikat) on aika rajoitetusti.

ju

ViestiKirjoittaja ju » Su Helmi 05, 2006 16:10

aika harvassa on raittiit ihmiset nykyää! Eikä tosiaan ole ajan vietto paikkoja liiaksi!

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Su Helmi 05, 2006 16:13

Ollaan 20&22v raitis pari. aikaa vietetään lähinnä kotona. nyt menoja rajoittaa myös tuleva lapsi.

ju

ViestiKirjoittaja ju » Su Helmi 05, 2006 19:00

Vierailija kirjoitti:Ollaan 20&22v raitis pari. aikaa vietetään lähinnä kotona. nyt menoja rajoittaa myös tuleva lapsi.

kiva että on muitakin raittiita sentään viellä :)

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Helmi 06, 2006 7:37

Tässä olisikin alkoholi polittikassa suunnan korjaamisen paikka. Sen sijaan että höpötetään:"känni, känni, kalja, kalja, viina, viina, alkoholiongelma,alkoholiongelma, kossu, kossu ,humala, humala, rippuvuus, riippuvuus, jne jne", pitäisi puhua mieluummin alkoholittomuudesta.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Helmi 06, 2006 7:48

Minulle ei alkoholista pidättäytyminen ole koskaan ollut ongelma. Alkoholi on vain osa tätä kulttuuria eli kannata potkia tutkainta vastaan. Jos ei ota niin ei ota ja ei tee siitä isoa numeroa ei itsellen tai muille. Tässä neuvo jolla pärjää ja mukavaa on ollut.

ju

ViestiKirjoittaja ju » Ma Helmi 06, 2006 8:56

ompas kiva kuulla et on vielä ees joitakin joita ei juominen kiinnosta :lol:
ei vaan jotenki nappaa meitäkään olla joka v-loppu humalassa ku selvinkinpäin voi pitää hauskaa..olisi kiva tavata vaikka jonkin samanikäisten parin kanssa jotka ei juo ja jutella ja vaikka lähteä käymään jossakin.. :D
laittakaa vaikka privaa jos kiinnostaa tavata niin katsellaan..!

kyllähän se on jos on lapsikin tulossa niin hyvä olla juomatta ja viettää perheen kanssa laatuaikaa.ennemmin itse valitsen perheen ja raittiudrn.
olipa mahtava huomata että me emme ole yksin ainuita raittiita nuoria :D

raitisristo

...

ViestiKirjoittaja raitisristo » La Maalis 25, 2006 7:18

Mikähän siinä nykypäivänä on oikein, että pitää juoda, jos haluaa pysyä sosiaalisesti aktiivisena? itse en juo ollenkaan, mutta kaikkilla ystävillä, on tapana juoda, joko kotona tai sitten mennä baarin, melkeinpä, joka viikonloppu. Omasta mielestä se on rahan tuhlausta, tuo viinan kanssa läträäminen, mutta en tietenkään kutsu sitä tyhmäksi touhuksi, koska se monelle ihmiselle on hyvää ajanvietettä. PAKKO aina välillä päästä tuulettumaan baariin! Itse en ole koskaan tajunnut, mikä se pakko on. ja eihän siellä pääse tuulettumaan, muuta kuin hirveeseen mölyyn ja tunkkaiseen tupakan hajuiseen paskaan.
Mutta sen vain sanon, että kun ei juo, niin, kyllä siinä monena esim. perjantaina on sitten vähän sellainen olo, että pitäisikö mun kanssa lähtä baariin, että tulisi pyörittyä ihmisten kanssa enemmän.
Mutta, elämä on tallaista rallattelua, puolelta toiselle.

T: elämän polun tallaaja... :o

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » La Maalis 25, 2006 9:00

Ilman kivaakin voi olla viinaa :lol:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » La Maalis 25, 2006 19:07

Mulla on tosi kivaa justiinsa nyt, ku nautin hyvän ruuan kans viiniä ja jälkkäriksi likööriä. Kohtuus kaikessa ja kultainen keskitie, siinäkun pysyis :wink:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » La Maalis 25, 2006 19:22

Minulla ainakin on semmonen harrastus/elämäntapa että jossa ei juuri kannata ottaa alkoholia... juominen tuo vaan pahan olon, kuten tänään on ollu kokopäivän! :cry:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » La Maalis 25, 2006 21:14

Kyllä juominen vaan on hyvä harrastus. Raittiin elämä tylsää ja ikävää. Miks olla selvinpäin?

Palaa sivulle “Varttuneiden voorumi”