30v.+ lapsettomat pariskunnat

Täällä voit kirjoittaa kaikista varttuneiden elämään liittyvistä asioista.

Valvoja: Webmaster

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ti Touko 16, 2006 17:38

Voisitko hieman täsmentää, millaisia ongelmia? Tietäisi varautua, kun kuulun tähän vanhusäitigenreen. Eikös ihmisten keski-ikäkin ole ollut noususuunnassa, ettei lapsiparkojen tarvitse orvoiksi jäädä kovin nuorena.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ti Touko 16, 2006 17:42

Tiedän perheen jossa äiti synnytti nuorimmaisen 35v. ja kuoli 52v. joten nuorimmainen ehti täyttää juuri 18v.
Äitiä olisi tarvittu vielä pitkään.
Itse aion tehdä lapset nuorena, ettei kävisi noin ikävästi.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Touko 31, 2006 16:50

Koska edeltävä sukupolvi alkaa hiljalleen katoamaan työmarkkinoilta, eikä nykyaikana syntyvyys ole tarpeeksi suurta, että se kykenisi kulkemaan samaa rataa kehityksen kanssa. Se taas tietää sitä että työvoimaa saapuu, tai on pakko hankkia lopulta ulkomailta, eikä se koskaan ole hyvä asia koska ulkomaalaiset tulevat olemaan vielä useita vuosia ulkomaalaisen asemassa.
Tietenkin moinen tilanne voisi parantaa asemaa ja ennen kaikkea ihmisten ennakkoluuloja, mutta silti.

Toivotaan ettei suuret työllistävät yritykset siirry muille maille, kun tämä aika koittaa.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Touko 31, 2006 18:07

Vierailija kirjoitti:Tiedän perheen jossa äiti synnytti nuorimmaisen 35v. ja kuoli 52v. joten nuorimmainen ehti täyttää juuri 18v.

52 v on nuori kuolemaan eli ei kannata tehdä lapsia nuorena tuon takia! Jos ihminen sairastuu tai jää vaikka auton alle, ei auta vaikka olisi tehnyt lapset parikymppisenä. Kuolla kun voi aina, olipa ikä mikä hyvänsä. Yleisin kuolinikä taitaa kuitenkin olla yli 70.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Touko 31, 2006 19:17

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Tiedän perheen jossa äiti synnytti nuorimmaisen 35v. ja kuoli 52v. joten nuorimmainen ehti täyttää juuri 18v.

52 v on nuori kuolemaan eli ei kannata tehdä lapsia nuorena tuon takia! Jos ihminen sairastuu tai jää vaikka auton alle, ei auta vaikka olisi tehnyt lapset parikymppisenä. Kuolla kun voi aina, olipa ikä mikä hyvänsä. Yleisin kuolinikä taitaa kuitenkin olla yli 70.

Samoin. Tämän asian ymmärtää vasta kun on aikuinen! Kuolema tulee kun on tullakseen. Minun mummini on tehnyt viimeisen lapsensa 45 vuotiaana, nyt mummi on 87v, ja hänen nuorin lapsi 42v. Että ei jäänyt iltatähti ilman äitiä. Pappa kuoli kun oli 68v.

Palaa sivulle “Varttuneiden voorumi”