Minä elän

Täällä voit kirjoittaa kaikista varttuneiden elämään liittyvistä asioista.

Valvoja: Webmaster

Vieras

Minä elän

ViestiKirjoittaja Vieras » Su Syys 25, 2005 16:41

Olen vanha mies.52 v. Vaimo potki pellolle 25v avioliiton jälkeen enkä häntä siitä moiti. Joskus pitää kuitenkin aloittaa uusi elämä joten lähdin paikalliseen ravintolaaan lauantai-iltana ja mitä kummaa... Vientiä oli, toki vain tanssin merkeissä, mutta kuitenkin... Älkää eronneet ja erotetut jääko tuleen makaamaan, lähtekää ulos, siellä on elämää. Kyllä tekee itsetunnollle, joka (hyvä sellainen) on elämänhalun edellytys, hyvää huomata että on elossa. MINÄ ELÄN.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Su Syys 25, 2005 17:04

Mukava kuulla, että elämä maistuu. Kaikkea hyvää uuteen elämääsi :D

Vieras

Re: Minä elän

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Loka 12, 2005 6:45

Vierailija kirjoitti:Olen vanha mies.52 v. Vaimo potki pellolle 25v avioliiton jälkeen enkä häntä siitä moiti. Joskus pitää kuitenkin aloittaa uusi elämä joten lähdin paikalliseen ravintolaaan lauantai-iltana ja mitä kummaa... Vientiä oli, toki vain tanssin merkeissä, mutta kuitenkin... Älkää eronneet ja erotetut jääko tuleen makaamaan, lähtekää ulos, siellä on elämää. Kyllä tekee itsetunnollle, joka (hyvä sellainen) on elämänhalun edellytys, hyvää huomata että on elossa. MINÄ ELÄN.

Kiva että menee hyvin. Itse oon yli 20v. sinua nuorempi jo vuosia sinkkuna "viihtynyt" jäppinen, eikä kiinnosta pätkääkään lähteä mihinkään ulos. Jos naisen saaminen on siitä kiinni että ramppaa meluisissa ja savuisissa baareissa niin olkoon sitte. Viihdytään toisetkin neljä vuotta sinkkuna.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Loka 19, 2005 10:16

Olen 35v eronnut nainen. Kotosalla toki viihdyn uuiosinkkuna, mutta kyllä välillä tekee hyvää käydä ulkona jossain baarissa tms. paikassa tuulettumassa Ei se tarkoita että baarista täytyy etsiä sitä oikeaa voi siellä käydä muuten vaan juttelun ja vaihtelun vuoksi. Hieno homma ettei mies 25v. avioliittovuoden jälkeen ole jäänyt laakereilleen lepäämään vaan tuntee olevansa elossa.....hienoo niin sen kuuluukin olla.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Loka 19, 2005 10:18

niin minäkin :roll:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Pe Joulu 02, 2005 10:14

Vierailija kirjoitti: MINÄ ELÄN.

Aleksis Kiven viimeiset sanat... :D

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Pe Joulu 02, 2005 17:35

Niinpä. Mutta kyllä sitä voi joskus herätä ja huomata että minä sentään elän. Ihmisen pitäisi muistaa ettei ole maailman napa, hyvässä eikä pahassa. Kun menee hyvin ajattelee että nyt ne kaikki varmaan kahtoo mua ja aatelee että onpa hyvä. Ja kun menee huonosti niin aattelee että nyt ne kaikki kattoo mua ja aattelee että voi poloa. Mutta kun muistaa ettei ole maailman napa, niin molemmista tilenteista selviää kunnialla.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Kesä 19, 2006 19:08

Vierailija kirjoitti:Olen vanha mies.52 v. Vaimo potki pellolle 25v avioliiton jälkeen enkä häntä siitä moiti. Joskus pitää kuitenkin aloittaa uusi elämä joten lähdin paikalliseen ravintolaaan lauantai-iltana ja mitä kummaa... Vientiä oli, toki vain tanssin merkeissä, mutta kuitenkin... Älkää eronneet ja erotetut jääko tuleen makaamaan, lähtekää ulos, siellä on elämää. Kyllä tekee itsetunnollle, joka (hyvä sellainen) on elämänhalun edellytys, hyvää huomata että on elossa. MINÄ ELÄN.
Joo parempi taivasalla kuin tossun alla, otahan rennosti :lol:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Kesä 19, 2006 19:32

Hienoa! Ota kaikki irti siitä "menetetystä" ajasta ja vedä täysillä eteenpäin :D

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Kesä 26, 2006 9:17

Onnea uuteen elämään. Et sinä mikään vanha ole. Minä olen suunnitellut vasta 90-vuotiaana olevani vanha. Vaikka ikää on vasta vähän yli 30v. Voin silti sanoa näin. Jokainen on vasta sitten vanha kuin itseltä siltä tuntuu. Jatka samaan malliin vaan.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Syys 11, 2006 19:13

Kaikkihan tuntuu menevän aika mukavasti, mutta jätä tuo vanhan höpiseminen pois. Minä olen kuusivitonen eikä suksi vielä pahemmin tökkää, vaan kaikessa ole mukana kuin ennenvanhaan. :)

Palaa sivulle “Varttuneiden voorumi”